مصاحبه آرشیو خبر ها
برای ما پیروزی اولویت دارد نه مسائل مالی ، مارکیزیو گنجینه ی یوونتوس ماست

برای ما پیروزی اولویت دارد نه مسائل مالی ، مارکیزیو گنجینه ی یوونتوس ماست

کلودیو مارکیزیو دیروز دچار پارگی رباط صلیبی قدامی زانوی چپ شد، و طعم پیروزی را به کام یوونتوسی ها تلخ کرد، بپه ماروتا در گفت و گو با رادیو رای در مورد این مسئله نیز تمدید قرارداد آلگری به گفت و گو پرداخت:

 

متاسفانه تشخیص تایید شده است، این یک مصدومیت وحشتناک است که برای یک بازیکن متعهد، جدی و حرفه ای رخ داده است، او گنجینه ی یوونتوس ما است. زمان بازگشت او طولانی خواهد بود. ما انتظارش را نداشتیم، این بخشی از این ورزش است، اما امیدوارم که بتواند هر چه زودتر برگردد. پای او کشیده شد و به زمین برخورد کرد. فوتبال امروزه با گذشته ها متفاوت است، برخوردها بیشتر شده و مصدومیت ها افزایش یافته است. بیشتر بازیکنان ما ملی پوش هستند و این فشار مضاعف در مصدومیت ها نقش دارد.

 

او سپس به بحث شایع این روزهای رسانه ها پرداخت، تمدید قرارداد آلگری:

 

یوونتوس باشگاه بزرگی است و وظیفه دارد از مربیش حمایت کند. ما این کار را در مورد آنتونیو کونته انجام دادیم و حالا باید در مورد آلگری انجام دهیم، او از این بابت که رختکن را متعادل کرد و به تیم انگیزه داد شایسته ی تمجید است. او به خوبی موفق شد میراث کونته را در دست بگیرد. آلگری یک برنده است، او چرخه ای مثبت را با ما شروع کرد. منطقی به نظر می رسد که به او فرصت دهیم تا ادامه اش دهد. یوونتوس حالا در ایتالیا و اروپا به تعادل رسیده است و او بخش مهمی از این دستاورد است.

 

به گفته ی گاتزتا ، آلگری خرید بازیکنان مد نظرش را شرط تمدید قرارداد تعیین کرده  ، برخلاف ماجرای کونته یوونتوس امسال سود خوبی از رقابت های اروپایی برده و آلگری کفایتش در اروپا در این دو سال ثابت کرده است.

 

فوتبال ایتالیا به عنوان یک نمایش باید احیا شود و از کشورهای خارجی برای این مورد الگو بگیریم، بسیاری از تیم ها برتر می خواهند شکل لیگ قهرمانان را تغییر دهند و رییس باشگاه با دقت این بحث ها را دنبال می کند. هدف یوونتوس این است که در همه ی رقابت ها به پیروزی ادامه دهد. نمی خواهیم در هیچ نمایشی تماشاگر بقیه باشیم، باید به وضعیت اقتصادیمان نگاه کنیم اما اولویت ما این نیست، اولویت قهرمانی است. یووه با 90 میلیون کسری کارش را اٌاز کرد، و حالا تراز مالی باشگاه مثبت چند میلیون است (+3) و در عین حال پیروزی های مهمی هم کسب می کنیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: